Billboardy możemy spotkać w każdym mieście i na prawdę bardzo często także w mniejszych miejscowościach oraz na trasach, przy ruchliwych drogach. Billboard jest dużą wersją reklamy prezentującą najciekawsze informacje a także zmiany w ofercie. Takie reklamy wykonują firmy zajmujące się grafiką.
Firmy te na początku zapoznają się ze specyfiką konkretnej branży i klienta, a następnie przygotowują początkowe projekty, które w późniejszym czasie są moderowane, a te najciekawsze udoskonalone. Billboardy mają przede wszystkim zwracać uwagę, zatem z reguły są bardzo kolorowe i przyciągają wzrok. Świetny billboard w skrótowej wersji informuje klientów na temat oferty, jaka na nich czeka. Oferty te są bardzo różnorodne w współzależności od tego, o jaką firmę chodzi i jaki jest jej branża. Banery reklamowe, które znajdują się na takich billboardach są z reguły papierowe z nadrukiem i mają na celu informowanie nie tylko o ofercie firmy, niemniej jednak w ogóle o jej istnieniu. Billboardy kiedyś były stawiane przede wszystkim w najczęściej uczęszczanych miejscach, a w tej chwili bardziej restrykcyjne prawo wprowadziło odrobinę restrykcji w sposób stawiania takich reklam i nie można już tego robić w każdym miejscu. Głównie w przestrzeniach wypoczynkowych liczba reklam banerowych została ograniczona i ograniczenia takie wprowadza się również przy trasach, zwłaszcza z tego względu, że mogą one stwarzać zagrożenie. Projektowanie billboardów to nie jest wcale prosta sprawa, a w szczególności z tego względu, że billboardy są do siebie bardzo podobne i ludzie mocno się już do nich przyzwyczaili. Jeżeli już pragniemy zrobić na nich złudzenie, to musimy oferować coś a przy tym, a dokładnie musimy przede wszystkim wprowadzać jakiś element zaskoczenia, ażeby uwaga ludzi jednakże zatrzymała się na naszej reklamie i ażeby przeczytali oni jej tekst. To jest bardzo ważne, dlatego że nie mamy ostatecznie wpływu na to, czy ludzie reklamę zapamiętają, ale musimy dążyć choćby do tego, żeby ją zobaczyli, a wtedy efekt już i tak zostanie osiągnięty. Promocji przedstawiane w wersji ulicznej na pewno są jednym z lepszych sposobności na zwrócenie sugestie na naszą propozycję, ale nie jedynym. Warto również skorzystać z różnorakich innych wersji promocji, bo w zasadzie każda z nich może być dobra. Billboardy wciąż jednak pozostają jednymi z najciekawszych rodzajów promocji, szczególnie w przestrzeni publicznej, gdzie innych sposobności w zasadzie nie ma.
Więcej informacji na stronie: zerknij na banery